روش های حفظ سلامتی و زیبایی بدن

در این وبلاگ روش های سلامتی و زیبایی پوست، مو و بدن ارائه می شود

روش های حفظ سلامتی و زیبایی بدن

در این وبلاگ روش های سلامتی و زیبایی پوست، مو و بدن ارائه می شود

۶ مطلب در خرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

 اگر تا به امروز حتی یکبار به فکر تغییر دکوراسیون منزل، محیط کار و ….. خود افتاده باشید و در راستای این فکر به محیط‌های شغلی مرتبط سر زده باشید احتمالاً با اصطلاحات مختلف و نام ابزار تزئینی زیادی برخورد کرده‌اید. با توجه به عمومیت علاقمندی مردم به رنگ طلایی، یکی از مصطلح‌ترین عباراتی که برای پیشنهاد و چیدن ترکیب و تزئینات دکوراسیون مورد استفاده قرار می‌گیرد خرید و استفاده از ورق طلا یا لوازم مشابه‌ آن چون پودر طلایی و … است.به همین دلیل در این مطلب  کاربرد ورق طلا و پودر طلایی را در دکوراسیون داخلی برایتان شرح می دهیم تا بتوانید از این رنگ لوکس در دکوراسیون خود استفاده کنید.

کاربرد ورق طلا و پودر طلایی در دکوراسیون داخلی

 

ورق طلا از دیرباز تا به امروز

 

استفاده از طلا در ساختار دکوراسیون خانه‌های مجلل و از همه مهم‌تر در کاخ و قصرهای باشکوه دوران باستان امری متداول و مورد توجه بسیاری از اشراف و ثروتمندان بوده است، چرا که رنگ طلایی که از خود فلز طلا ساطع می‌شود بسیار زیبا بوده و همواره در اعصار مختلف از این رنگ به عنوان رنگ سلطنتی و تجملاتی یاد می‌شده است. اگر چه این مسئله تنها مختص اشراف زادگان نبوده است و همه‌ی افراد از طبقات اجتماعی مختلف میل به استفاده از طلا در بخش‌های مختلف زندگی خود که تنها یکی از آن‌ها در دکوراسیون داخلی خانه است، داشته‌اند اما با توجه به قیمت بالا و ارزشمندی طلا، این فلز همواره در دسترس عده‌ای خاص که توان مالی متناسب زمان خود داشته‌اند، بوده است.

ت، چرا که به گفته کارشناسان، امروزه تولید این محصول با هر فلزی ممکن می‌باشد. البته برای نمود این ورقه‌ها به شکل براق و ساطع نمودن برق و نور طلایی رنگ مورد علاقه‌ی بسیاری از افراد سخت پسند، لایه‌ای طلایی رنگ به روی فلز ورقه شده کشیده خواهد شد. کاربرد ورق و پودر طلا اگر چه بسیار گسترده است اما به علت ساختار این دو محصول امری راحت و آسان است. نکته‌ای که می‌بایست در رابطه با سهولت به کارگیری ورق طلا و حتی پودر طلا بیان نمود، این است که اگر چه این فرایند ساده به نظر می‌رسد، اما این کار تنها توسط متخصصین مربوطه قابل انجام‌ است و بهره گیری از کاربرد ورق و پودر طلا به صورت شخصی امکان‌پذیر نمی‌باشد.

 

کاربرد ورق طلا و پودر طلایی در دکوراسیون داخلی

 

انواع ورق طلا

ورق طلا در دو نوع قابل دسترسی است.

نوع اول ساخته شده از طلای عیاردار است و با توجه به میزان مصرف، ابعاد، عیار طلای به کار برده شده و … قیمت و کاربرد‌های متنوعی خواهد داشت‌. نوع دوم نوعی ورق طلا است که بر پایه فلزهای مختلف ساخته شده و در ساختار خود طلای واقعی ندارد. این نمونه در اندازه میکرون بوده و برای استفاده از آن می‌بایست دقت زیادی به کار بست. به علت ابعاد تقریباً بزرگ و قیمت مناسب این ورق طلاهای مصنوعی در کارهای صنعتی و تجاری مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

کاربرد ورق و پودر طلا در دکوراسیون داخلی

در طول متن بارها به کاربرد ورق و پودر طلایی در ساختار دکوراسیون منازل، محل کار و …. اشاره شد. اما به طور جزئی‌تر می‌توان گفت کاربرد این پودر یا ورق طلا در دکوراسیون داخلی عبارت است از:

  • پتینه کاری

پتینه کاری دیوار یا سقف با چسب، ورق یا پودر طلایی از جمله موارد استفاده این محصولات است . برای این‌ کار سطح مورد نظر را با رنگ روغن و اکریلیک به خوبی پوشش داده و سپس با اعمال روش‌های مخصوص، ورق طلا را به روی آن نصب خواهند کرد. ورق طلای مورد استفاده در پتینه کاری ممکن است ساده یا طرح‌دار باشد. البته گفتنی است این روش در گچ‌بری‌ها، قاب دور عکس و آینه و از این قبیل ساختارها قابل اجرا است.

 

  • تزئین لوازم خانه

معمول‌ترین لوازم منزل که در بخشی از ساختارشان از ورق یا پودر طلایی به عنوان ماده‌ی زیبایی بخش استفاده می‌شود، مبلمان، تخت خواب، کمدها و …. هستند. اغلب مبلمانی که به عنوان مبلمان‌های سلطنتی و اشرافی شناخته می‌شوند، در بخش‌هایی از خود دارای این محصول هستند.

از دیگر کاربردهای این محصولات می‌توان به مواردی چون روکش مجسمه‌های تزئینی، پوشش کل سطح یا بخشی از ظروف، به عنوان تزئین آینه یا سقف به عنوان پوشش شیشه میز، کنسول و از این دست موارد اشاره نمود.

 

کاربرد ورق طلا و پودر طلایی در دکوراسیون داخلی

 

اگر قصد خرید انواع ابزار و لوازم مرتبط با کارهای ساختمانی علی الخصوص پودر یا ورق طلا از مرجعی معتبر دارید، پیشنهاد ما به شما فروشگاه ابزارآلات سوپر ابزار پارس است. فروشگاه ابزار آلات سوپر ابزار پارس، با بیش از نیم قرن سابقه فعالیت در زمینه توزیع لوازم مرتبط با کارهای فنی و در اختیار داشتن امتیاز نمایندگی بسیاری از برندهای معتبر، با در نظر گرفتن مزایایی چون، قیمت مقرون به صرفه، فروش آنلاین، تضمین کیفیت و اصالت کالا، درگاه پرداخت اینترنتی امن، ارسال سریع به سراسر کشور، تنوع محصولات و …. همواره بر آن است که خریدی مطمئن و به یاد ماندنی را برای مشتریان خود، رقم بزند. شما می‌توانید جهت آشنایی بیشتر با مجموعه فروشگاهی سوپر ابزار پارس، خرید و مشاهده محصولات به وبسایت اینترنتی این مجموعه با نشانی الکترونیکی https://superabzarpars.com مراجعه نمایید.

منبع : https://www.alamto.com/

  • melika hasani
  • ۰
  • ۰

سینره یک برند تولید محصولات مراقبت از پوست و مو با منشأ گیاهی است. شرکت سینره با ساخت و عرضه انواع کرم های ضد آفتاب فیزیکی و شیمیایی در رنگ های مختلف پوستی برای انواع پوست و محصولات متنوع پوستی مناسب برای جلوگیری از آسیب به پوست و با هدف داشتن پوستی سالم و شاداب از سال 1376 شروع بکار کرده است. 
برای سلامت پوست و جلوگیری از پیری زودرس در اثر تأثیر منفی اشعه های فرابنفش خورشید استفاده از بهترین کرم ضد آفتاب بصورت روزانه (هر 2-4 ساعت یکبار) بسیار موضوع حائز اهمیتی می باشد. کرمهای ضد آفتاب سینره از پرطرفدارترین ضد آفتابهای ایرانی می باشند، از همین رو لازم دانستیم امروز در مورد بهترین کرم ضد آفتاب سینره که کاملا مناسب برای نوع پوست شماست صحبت کنیم تا بتوانید از بین ضد آفتاب های سینره، بهترین کرم ضد آفتاب مخصوص پوست خود را انتخاب کنید.


 
نگاه کلی به اهمیت استفاده از ضد آفتاب


زمانی که پوست انسان در معرض نور مستقیم خورشید قرار بگیرد، دو اشعه UVA و UVB  که از پرتوهای بسیار مضر خورشید هستند به پوست نفوذ کرده و پس از گذشت حدود 10 تا 30 دقیقه ایجاد قرمزی و التهاب می کنند، بعد از مدتی این قرمزی ها تبدیل به لک و تیرگی هایی می شوند که به کلیه این مراحل "آفتاب سوختگی" و "لکهای آفتاب سوختگی" می گویند.
درمان لکهای آفتاب سوختگی در یک دوره 4 تا 6 ماهه قابل درمان است که پس از آن به دلیل اینکه احتمال بازگشت لکها همچنان وجود دارد، فرد باید بصورت مقطعی از محصولات ضد لک استفاده کند. سرطان پوست و تغییر در DNA  نیز از خطرناکترین عوارض اشعه های فرابنفش هستند که معمولا به علت پرتو UVA  که انرژی بیشتری دارد ایجاد می شوند.
جلوگیری از این اتفاقات ناگوار تنها با استفاده از یک ضد آفتاب مناسب قابل پیشگیری است. اما انتخاب یک کرم ضد آفتاب از فردی به فرد دیگر متفاوت است. علت این تفاوت به عواملی مانند نوع پوست و شرایط فردی بستگی دارد. در انتخاب یک ضد آفتاب مناسب برای شما چند نکته وجود دارد که در صورت پیدا کردن آنها می توان راحتتر به خرید کرم ضد آفتاب رفت.

ترفندهای مهم در انتخاب ضد آفتاب

چند دانستنی جالب در مورد ضد آفتاب ها وجود دارد که در صورت شناخت آنها می توان یک ضد آفتاب را انتخاب کرد که 70% به ضد آفتاب مناسب پوست شما نزدیک باشد. 30% مابقی بستگی به سلیقه شما، میزان بودجه، نوع مواد اولیه ضد آفتاب بستگی دارد. در ادامه مطلب به این ترفند ها و نکات مهم در خرید ضد آفتاب اشاره می کنیم.

📌افراد با پوست چرب باید از ضدآفتابهای فاقد چربی با قابلیت مات کنندگی استفاده کنند.
 
📌ضد آفتاب هایی که مخصوص انواع پوست ساخته می شوند، معمولا برای پوست های خشک تا معمولی مناسبند و در افراد با پوست چرب ایجاد جوش، براقیت و سنگینی می کنند.

📌بانوان بارداری باید از کرمهای ضد آفتاب مینرال (فیزیکی) استفاده کنند. زیرا ترکیبات ضد آفتاب شیمیایی می توانند در شیر مادر نیز نفوذ کنند.

📌افراد با پوست خشک فقط از ضد آفتاب به شکل کرم استفاده کنند؛ زیرا کرم چربی بیشتری نسبت به لوسیون، فلوئید، ژل و اسپری ها دارد و باعث نرمی و حفظ رطوبت پوست افراد خشک می شود.

📌افراد با پوست خیلی چرب و مستعد جوش بهتر است از فلوئید، ژل یا لوسیون ضد آفتاب بجای کرم استفاده کنند زیرا این مدل از ضد آفتابها چربی خیلی کمتری دارند و یا مثل ژل و اسپری ها اصلا چربی ندارد.

📌ضد آفتاب های مینرال هیچگونه جذبی در خون و بدن ندارند و به همین دلیل بی ضرر ترین ضد آفتاب معرفی شدند.

📌پوستهای حساس و کودکان بهتر است از ضد آفتاب های مینرال استفاده کنند.

📌افراد با پوست چرب با استفاده از ضد آفتاب مینرال ممکن است جوش بزنند و یا احساس سنگینی زیادی با ضد آفتاب داشته باشند.

📌بهترین ضد آفتاب ضد آفتابی است که قابلیت محافظت از پوست در برابر هر دو اشعه را داشته باشد. این در حالی است که برخی ضد آفتابها فقط از اشعه UVB مراقبت می کنند و علامت PA که نشان دهنده محافظت پوست در برابر UVA است را ندارند. UVA عامل ایجاد سرطان پوست است و عمیقتر به پوست نفوذ می کند و حتی از شیشه ها نیز قابلیت عبور دارد.

📌حتما در هنگام خرید ضد آفتاب توجه کنید که علامت SPF و PA داشته باشد و یا بر روی بسته بندی عنوان ضد آفتاب طیف گسترده ذکر شده باشد.

📌هیچ ضد آفتابی قابلیت محافظت 100% از پوست را ندارد.

📌هیچ ضد آفتابی ضد آب نیست اما برخی از آنها قابلیت مقاومت بالاتری در برابر آب و تعریق دارند.

📌ضد آفتاب های مینرال در ابتدا به پوست رنگ سفید غیر طبیعی می دهند که بعد از مدتی جذب می شوند


حال که در مورد اصول پایه ی انتخاب ضد آفتاب اطلاعاتی به دست آوردید می توانید از بین ضد آفتاب های سینره بهترین نوع آن را که برای پوست شما مناسبتر است را انتخاب کنید.

 

بهترین کرم ضد آفتاب سینره

ضد آفتاب های سینره قابلیت محافظت بالایی در برابر اشعه های فرابنفش خورشید یعنی UVA  وUVB  دارند و همگی ضد آفتابهای "طیف گسترده" هستند. در جدول زیر بصورت ساده تری انواع ضد آفتاب برند سینره را مشخص کردیم.

میزان مراقبت از پوست در بربر اشعه UVA  با پلاس (+) نشان داده می شود که از یک پلاس تا 3 پلاس است و 3 پلاس یعنی بسیار خوب، دو پلاس یعنی متوسط و یک پلاس یعنی ضعیف قابلیت مراقبت دارد.

 

طرز مصرف ضد آفتاب های فیزیکی(مینرال):

ضد آفتابهای فیزیکی به دلیل اینکه روی پوست یک لایه محافظ ایجاد می کنند و به مقدار کم نیاز به جذب پوست دارند باید 15 تا 20 دقیقه قبل از خروج از منزل و قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید استفاده شوند و هر 3-4 ساعت تمدید شوند+
 

طرز مصرف ضد آفتاب های شیمیایی:

ضد آفتابهای شیمیایی باید جذب پوست شوند تا بتوانند بر روی اشعه های خورشید واکنش نشان دهند ر نتیجه باید 30 دقیقه قبل از قرار گرفتن در  معرض نور مستقیم خورشید بر روی پوست زده شوند و هر 2-4 ساعت تمدید شوند.

1) کرم ضد آفتاب رنگی 60 SPF سینره

کرم ضد آفتاب 60 SPF رنگی سینره قابلیت مقابله با UVA و UVB  را دارد. در برابر UVB  تا 98% محافظت و در برابر UVA  بسیار خوب مراقبت می کند. این کرم ضد آفتاب سینره فاقد چربی است که می توند برای پوستهای چرب هم قابل استفاده باشد. ضد آفتاب 60 رنگی سینره دارای 2 طیف رنگ بژ روشن و بژ طبیعی است که یک پوشش یکنواخت روی پوست ایجاد می کند اما نمی توان از آن انتظار پوشش دهی و کاور در حد کرم پودرها را داشته باشید. ضد آفتاب 60+ سینره جز ضد آفتاب های شیمیایی است و فاقد مواد مضر مثل پارابن می باشد.
نوع پوست : روی بسته بندی دسته پوستی خاصی توسط شرکت سینره مشخص نشده و ضد آفتاب هایی که بر روی آنها نوع پوستی مشخص نشده در واقع برای انواع پوست مناسبند. این ضد آفتاب رنگی سینره برای پوست های چرب ایجاد جوش نمی کند و به راحتی روی پوست می نشیند.

کرم ضد افتاب رنگی spf 60 سینره

 

نکات مثبت

✅بوی خوب
✅کمی رقیق است
✅ایجاد جوش نمی کند
✅سبک و جذب بالا
✅رنگ طبیعی به پوست می دهد و پوست را به حالت یکنواخت در می آورد
 

نکات منفی

🚫بعد از چند ساعت ایجاد براقی می کند

 

2) کرم ضد آفتاب آقایان 45 SPF سینره

این کرم ضد آفتاب سینره فاقد چربی و بی رنگ است. اکثر آقایان به علت اینکه ضد آفتاب روی پوستشان مشخص می شود از آن استفاده نمی کنند به همبن دلیل کرم ضد آفتابهایی که برای آقایان تولید می شوند باید بی رنگ و بدون ایجاد براقیت باشند تا همه آقایان بدون اینکه روی پوستشان اثری از کرم مشخص باشد از آن استفاده کنند. ضد آفتاب آقایان سینره نیز بی رنگ و بر روی پوست مات است که علاوه بر آقایان، افراد با پوست چرب نیز می توانند از آن استفاده کنند. ضد آفتاب 45+ سینره یک ضد آفتاب طیف گسترده است که در برابر اشعه UVA  بسیار خوب و در برابر UVB  تا 97% مقابله می کند. ضد آفتاب آقایان سینره دارای ترکیبی بنام مورینگا است که ضد التهاب، ضد ویروس و ضد قارچ است و برای پوست آقایان که به علت نوع کارشان بیشتر در معرض آلودگی های محیطی هستند مناسب است.
 

کرم ضد افتاب آقایان سینره

 

نکات مثبت

✅ ایجاد قرمزی و سوختگی نمی کند
✅ مقاومت بالا در برابر تعریق دارد
✅ فاقد چربی است و برای پوستهای چرب مناسب است
✅ به علت نداشتن چربی ایجاد براقی در اثر تعریق نمی کند
✅ ساختار سبکی دارد و جذب سریع
✅روی پوست ایجاد سفیدی نمی کند و رد سفید نمی گذارد
✅ برای انواع پوست قابل استفاده است
✅ حساسیت ایجاد نمی کند
 

نکات منفی

🚫 قیمت نسبتا بالایی دارد
🚫 تقریبا بوی عطر تندی دارد که شاید برای برخی افراد قابل قبول نباشد
 
 

3) کرم ضد آفتاب 50 SPF بی رنگ سینره

این ضد آفتاب از دسته ضد آفتاب های شیمیایی است که 98% از نفوذ UVB و با داشتن 3+ در مقابل UVA می تواند بسیار خوب مبارزه کند. ضد آفتاب بی رنگ 50 سینره فاقد چربی و پارابن است. فاقد چربی بودن ضد آفتاب 50 بی رنگ سینره باعث شده تا برای افراد با پوست چرب و مستعد جوش نیز مناسب باشد. کرم ضد آفتاب 50 سینره از پیری زودرس جلوگیری می کند و به تدریج لکه های پوستی را روشن می کند..
 

کرم ضد افتاب بی رنگ SPF50 سینره

 

نکات مثبت

✅ ایجاد جوش نمی کند
✅ پوست را مات می کند و ایجاد براقی روی پوست ندارد
✅بوی خوبی دارد
✅ پوست را روشن می کند
✅ در برابر تعریق مقاوم است

نکات منفی

🚫 در ابتدای استفاده پوست را سفید می کند که شاید برای بعضی افراد مورد پسند نباشد


 

4) کرم ضد آفتاب 30 SPF رنگی سینره

کرم ضد آفتاب رنگی سینره با SPF 30  یک ضد آفتاب مینرال می باشد و علاوه بر محافظت پوست در برابر هر دو اشعه مضر خورشید (بسیار خوب UVB =97% , UVA=) دارای خاصیت ضد چروک نیز می باشد. عصاره گیاه نت گرس در برابر مادون قرمز مقاومت کرده و همچنین سرشار از فلاونوئیدهایی است که باعث تقویت الاستیسیته و استحکام پوست می شود. رنگ این ضد آفتاب به دو دسته بژ روشن و بژطبیعی تقسیم می شود که طبق نظر استفاده کنندگان در داروخانه اینترنتی مهتاطب از رنگی که روی بسته بندی نمایش داده شده است تیره تر می باشد و به همین دلیل تقریبا پوشش دهی شبیه  BB کرمها دارد و پوشش دهی بالایی بر پوست ایجاد می کند اما اگر نمی خواهید پوستتان تیره تر از رنگ عادی خود شود از این کرم استفاده نکنید. ضد آفتاب 30 رنگی سینره حاوی ویتامن E  می باشد که علاوه بر نرم کنندگی پوست باعث حذف آسیبهای رادیکالهای آزاد بر پوست می شود و از این راه از ایجاد چین و چروک، لک و پیری زودرس پوست جلوگیری می کند اما این کرم ضد آفتاب سینره برای پوستهای چرب مناسب نیست.

کرم ضد آفتاب رنگی spf30 سینره

 

نکات مثبت 

✅ سبک است
✅ ایجاد چسبندگی روی پوست نمی کند
✅ ایجاد رنگ یکنواخت و یکدستی روی پوست دارد
✅ روی پوست نمی ماسد
✅ جذب بالایی دارد
 

نکات منفی

🚫 برای پوستهای چرب ایجاد چربی و جوش می کند
🚫 رنگ آن کمی تیره است
🚫 تغییر قیمت بالایی داشته
🚫 بوی نسبتا تندی دارد و برای افرادی که به بوی عطر محصولات آرایشی حساسیت دارند سر درد ایجاد می کند

 

5) کرم ضد آفتاب 30 SPF بیرنگ سینره

کرم ضد آفتاب سینره با SPF 30 جزء ضد آفتاب های فیزیکی شرکت سینره می باشد و به همین دلیل برای خانم های باردار و پوست های حساس و کودکان بسیار مناسب و مفید است.
از این ضد آفتاب می توان در طی مراحل درمان لک، لایه برداری و لیزر نیز استفاده نمود. ضد آفتاب بی رنگ 30+ تنها به 3% از اشعه UVB اجازه نفوذ می دهد و 97% در برابر آن واکنش نشان میدهد و چون در برابر اشعه UVA نیز با 3 پلاس (+) تولید شده و از پوست مراقبت بالایی می کند جزء ضد آفتاب های طیف گسترده محسوب می شود. این ضد آفتاب مینرال سینره دارای ترکیبات گیاهی و ویتامین E  از همه مهمتر زینک اکساید است که همگی ضد التهاب هستند و یک ترمیم کننده مناسب برای پوست هستند. به علت وجود ویتامین E در کرم ضد آفتاب این کرم آنتی اکسیدان بوده و در برابر رادیکالهای آزاد از پوست محافظت کرده و از پیری زودرس پیشگیری می کند.

کرم ضد آفتاب بی رنگ SPF30 سینره

 

نکات مثبت 

✅ ایجاد جوش نمی کند
✅ بوی خوبی دارد
✅ ایجاد حساسیت نمی کند
✅ برای دوره بارداری بسیار مناسب است
 

نکات منفی

🚫 قیمت نسبتا بالایی دارد
🚫 اگر کرم در نزدیکی چشم زده شود به ایجاد سوزش و اشک می کند
🚫 غلظت بالایی دارد که باعث می شود کرم به راحتی روی پوست پخش نشود
🚫 برای پوستهای چرب اصلا مناسب نیست زیرا ایحاد چربی، ماسیدگی و جوش می کند
🚫 در نیم ساعت ابتدای مصرف یک رنگ سفید غیر طبیعی مثل گچ به پوست میدهد

 

6) کرم ضد آفتاب 50 SPF رنگی سینره

کرم ضد آفتاب 50 سینره دارای دو رنگ بژ طبیعی و بژ روشن می باشد و یک ضد آفتاب فاقد چربی و مناسب انواع پوست است که در برابر اشعه UVA به مقدار بالا و در برابر UVB  تا 98% مقابله می کند. این کرم ضد آفتاب رنگی سینره جز ضد آفتاب های شیمیایی برند سینره می باشد و ایجاد حساسیت نمی کند، در نتیجه برای پوستهای حساس مناسب است. البته این کرم ضد آفتاب 50 طبق نظر سنجی مشتریان برای پوستهای خشک، معمولی و حساس مناسبتر است و بر روی پوست های چرب ایجاد سنگینی و جوش می کند.

کرم ضد آفتاب رنگی SPF50 سینره

 

نکات مثبت

✅ جذب بالایی دارد
✅ برای پوستهای معمولی بسیار مناسب است
 

نکات منفی

🚫 رنگ این ضد آفتاب کمی تیره است مانند نوع ضد آفتاب 30 رنگی
🚫 بعد از حدودا 2 ساعت برای پوستهای چرب ایجاد براقیت می کند
🚫 امکان ایجاد جوش برای پوستهای مستعد جوش و چرب

 

6) کرم ضد آفتاب 60 SPF بی رنگ سینره

این ضد آفتاب دارای فرمولاسیون ترکیبی از ترکیبات فیزیکی و شیمیایی است و برای پوست های نرمال و خشک بسیار مناسب می باشد. این نوع از ضد آفتاب 60 سینره نیز طیف گسترده بوده و در برابر UVA محافظت بالا داشته و در برابر UVB  تا 98% مراقبت می کند. ضد آفتاب بی رنگ 60 SPF سینره دارای ترکیب بابونه که دارای آلفا بیزابولول است، میباشد که موجب نرمی پوست شده و از ایجاد حساسیت و تیرگی بر پوست جلوگیری به عمل می آورد. ویتامین E موجود در این کرم ضد آفتاب سینره باعث جلوگیری و رفع چین و چروکهای پوستی شده و از پیری و افتادگی زودرس پوست جلوگیری می کند. این کرم ضد آفتاب در برابر آب و تعریق نیز بسیار مقاوم است که باعث شده برای روزهای گرم و شنا در استخرهای باز نیز کاربرد داشته باشد.این کرم ضد آفتاب سینره برای پوست خشک بسیار مناسب است.

کرم ضد آفتاب بدون رنگ SPF60 سینره

 

نکات مثبت

✅ جذب بالایی دارد
✅ بوی خوبی دارد
✅ محافظت بسیار خوبی از پوست انجام می دهد
✅برای پوستهای خشک بسیار مناسب است زیرا ایجاد نرمی و رطوبت رسانی نیز انجام می دهد
✅ ایجاد التهاب و حساسیت نمی کند
✅ ساختار سبکی دارد
✅ پوست را روشن می کند
 

نکات منفی

🚫 روی پوست بعد از مدتی برق می اندازد که البته برای پوست های چرب بیشتر رخ می دهد
🚫 چسبندگی حس می شود
🚫 قیمت نسبتا بالایی دارد و هر بار گرانتر از قبل در بازار عرضه می شود



امیدوارم مطالب این مقاله برای شما مفید واقع شده باشد. شما نیز در صورت استفاده از هر یک از ضد آفتاب های سینره نظر خود را به ما انتقال دهید.
همچنان در صورت داشتن سوال یا مشاوره در زمینه ضد آفتاب های سینره و یا انتخاب بهترین ضد آفتاب می توانید با پزشکان داروساز و مشاوران ما در داروخانه اینترنتی مهتاطب به شماره 53867-021 / 65235660-021 تماس بگیرید و یا بصورت آنلاین در برنامه واتساپ به شماره 2007587-0930 ارتباط برقرار نمائید.

منبع: مجله مهتاطب

  • melika hasani
  • ۰
  • ۰

اگر تصمیم به انجام کاشت مو و ابرو گرفته و درباره مراحل کاشت ابرو، چگونگی انجام آن و همچنین ماندگاری کاشت ابرو و مو تحقیق نموده‌اید، به احتمال زیاد، اصطلاح بانک مو به چشمانتان آشناست. اما این که بانک کاشت مو چیست؟ موضوعی است که قصد داریم در  این مقاله از کلینیک النا به آن بپردازیم. با ما همراه باشید.

 

 بانک مو چیست؟

 

به ناحیه‌ای که موهای اهدا کننده از آن جا برداشت می‌شود، بانک مو گفته می‌شود. در واقع بانک مو، یک منبعی مناسب برای کاشت مو و ابرو است. بنابراین نقش بانک مو در نتیجه کاشت ابرو، بسیار زیاد است و پزشکان باید در تعیین آن، نهایت دقت خود را به خرج دهند، زیرا این ناحیه باید یک سری خصوصیات داشته باشد تا نیازهای نواحی اهدا شونده را برطرف کند.

اکثر پزشکان از موهای پشت سر افراد به عنوان بانک مو استفاده می‌کنند؛ دلیل آن هم مقاومت بالای فولیکول‌های مو در ناحیه پشت سر در برابر هورمون‌هایی است که موجب ریزش مو می‌شوند. به طور کلی برای انتخاب بانک مو باید به فاکتور مهم مقاومت آن، توجه ویژه داشت، زیرا همانطور که به آن اشاره نمودیم، نقش بانک مو در موفقیت کاشت ابرو بسیار زیاد است. 

پزشک متخصص برای تعیین ناحیه مناسب به عنوان بانک مو باید فاکتورهایی نظیر جنس مو و پوست سر و همچنین ضخامت مو را بررسی نماید. جمع آوری این اطلاعات به پزشک متخصص، کمک می‌کند تا تعداد تار قابل برداشت از بانک مو را مشخص نماید. همچنین با جمع آوری چنین اطلاعاتی می‌توان به این موضوع پی برد که فولیکول‌های مو تا چه اندازه هنگام انجام کاشت ابرو، سالم می‌مانند. در نهایت پزشک متخصص، پس از تعیین همه این موارد، روش مناسب برای کاشت ابرو را نیز با توجه به اطلاعات کسب کرده، مشخص می‌کند.

 

 

 

گرافت مو چیست؟

 

به دسته‌های چندتایی مو که متشکل از یک تا چهار تار مو می‌باشد، گرافت مو می‌گویند. اما گرافت مو در کاشت مو چه نقشی دارد؟ در واقع واحد شمارشی موی جابه جا شده برای پیوند از ناحیه‌ای به ناحیه دیگر، گرافت است.
حال که با تعریف گرافت مو و بانک مو آشنا شده‌اید، بگذارید برای درک بهتر اینگونه بگوییم که هر گرافت مو از ناحیه بانک مو، برداشته شده و به ناحیه اهدا شوند، پیوند زده می‌شود. این موضوع یکی از مراحل مهم کاشت مو و کاشت ابرو برای بانوان و آقایان است. 

 

روش‌های برداشت مو از بانک کاشت ابرو 

 

  • روش FIT
  • روش FUT
  • روش ترکیبی از FIT و FUT

نحوه برداشت از روش FIT به این صورت است که موها به صورت تکی و پراکنده از ناحیه بانک مو برداشت می‌شوند. اما در روش FUT  موها به صورت نوار 1 سانتی متری از ناحیه بانک مو برداشت می‌شوند.

گاهی اوقات، پزشک پس از بررسی بانک مو به این نتیجه می‌رسد که ناحیه مورد نظر، تخریب شده و برای عمل کاشت، مناسب نیست، از آنجایی که نقش بانک مو در موفقیت کاشت ابرو، زیاد است، در این صورت می‌توان از روش دیگری به نام BHT برای کاشت مو استفاده کرد؛ به این صورت که فولیکول‌های مو از دیگر قسمت‌های بدن، برداشته شوند.

 

مراقبت از بانک کاشت ابرو پس از کاشت

 

نحوه مراقبت از بانک مو و بانک کاشت ابرو پس از کاشت مو، بسته به روش استفاده شده برای کاشت، متفاوت است. اگر پزشک متخصص از روش FUT برای برداشت گرافت مو استفاده کند، ناحیه بانک مو، دچار زخم شده و لازم است که پس از عمل از آن به خوبی مراقبت نمود . اما روش جدید برای برداشت گرافت مو از بانک مو که به روش  FIT معروف است، زخم‌ها، سطحی و ریز هستند و پس از عمل، نیاز به مراقبت خاصی ندارد.  البته لازم به ذکر است که این روش نیز معایبی دارد که یکی از اصلی‌ترین آن‌ها این است که فاصله مناسب برای برداشت فولیکول‌ها باید به خوبی رعایت شود، در غیر این صورت، موجب مردگی پوست شده و این امر موجب می‌شود تا موهای ناحیه بانک مو نیز با مشکل ناحیه اهدا شوند، مواجه شوند.

 

از دیگر نکات مهم برای مراقبت‌های پس از کاشت مو و یا ابرو این است که باید هفته‌های اول پس از انجام کاشت مو، ناحیه اهدا شونده و همچنین اهدا کننده به صورت روزانه، شسته شود، زیرا هفته‌های اول پس از عمل کاشت ابرو و مو، این نواحی هنوز به طور کامل جوش نخورده‌اند و احتمال ورود آلودگی به آن و  عفونت کردن آن زیاد است. البته لازم به ذکر است که شستشوی این نواحی پس از عمل کاشت، باید طبق دستورات پزشک متخصص صورت گیرد، زیرا همانطور که به آن اشاره نمودیم، این نواحی پس از کاشت، بسیار حساس هستند و برای جلوگیری از ورود آسیب به آن، باید با حساسیت زیاد این کار را انجام داد.

 

 
سخن پایانی

ما در این مطلب سعی کردیم هر آنچه لازم است درباره بانک مو و نقش بانک مو در موفقیت کاشت ابرو بدانید را به طور کامل بیان کنیم. امید است که به شما عزیزان در درک این موضوع کمک کرده باشیم. اکنون در پایان این مقاله، شما می‌توانید سؤالات و یا نظرات خود را با ما و سایر کاربران سایت به اشتراک بگذارید.  

 

منبع : http://elenaclinic.com/

  • melika hasani
  • ۰
  • ۰

با وجود بهبود مراقبت های دندانپزشکی، میلیون ها نفر در ایران به خاطر از دست دادن دندان - بیشتر به دلیل بیماری پریودنتال، پوسیدگی دندان و آسیب دیدن رنج می برند برای سالهای متمادی، تنها انتخاب شما برای درمان دندان های از دست رفته، دندان مصنوعی و بریج بود. امروزه، شما امکان ایمپلنت دندان را دارید.

جراحی ایمپلنت دندان می تواند جایگزینی مناسب برای بریج یا پروتزهای مصنوعی که مناسب نیستند را برای شما فراهم کندهنگامی که ریشه دندان طبیعی وجود ندارد و دندانپزشک شما نمی تواند جایگزین دندان یا دندان مصنوعی ایجاد کند، آن ها همچنین یک گزینه هستند. 

اگر به فکر کاشت دندان هستید، احتمالاً سوالات زیادی دارید که می خواهید بپرسید. به امید پاسخ به این سؤالات، ما لیست سوالات متداول ایمپلنت دندان را برای شما آماده کرده ایم.

 20 سوال متداول در مورد کاشت دندان

در اینجا 20 سوال متداول برای پرسیدن قبل از کاشت دندان آورده شده است.

1. ایمپلنت دندان چیست؟

این شاید یکی از رایج ترین و بارزترین سؤالاتی باشد که باید قبل از کاشت دندان پاسخ داده شود.

ایمپلنت،درواقع دندان واقعی نیست، بلکه پروتز مورد استفاده برای جایگزین دندان های از دست رفته، است. این یک وسیله کوچک تیتانیوم است که دندانپزشک به استخوان فک شما وارد می کند، که متخصص ایمپلنت در بالای آن می تواند یک ماده را به آن متصل کند:

  • پل ثابت
  • تاج تک (کلاه)
  • پروتز کامل
  • پروتز جزئی

بعد از ادغام ایمپلنت به استخوان، دندانپزشک ساختاری را که به عنوان اباتمنت شناخته می شود به ایمپلنت شما متصل می کند و سپس دندان یا دندان مصنوعی شما را متصل می کند بنابراین، سه قسمت برای انجام این فرآیند وجود دارد: ایمپلنت ، پایه و دندان مصنوعی.

دندانپزشک با جراحی کاشت دندان را در استخوان فک شما قرار می دهدایمپلنت ها به عنوان ریشه دندان های از دست رفته شما عمل می کنند. از آنجا که تیتانیوم در ایمپلنت های دندانی با استخوان فک شما فیوز می شود ، ایمپلنت های دندانی باعث ایجاد سر و صدا، لغزش یا آسیب استخوانی نمی شوند مانند پروتزهای مصنوعی یا بریج ثابت. بعلاوه، مواد مانند دندان های طبیعی شما که از پل معمولی پشتیبانی می کنند، خراب نمی شوند.

ایمپلنت دندان چیست؟

2. آیا کاشت دندان شایع است؟

از دست دادن دندان مسئله ای شایع است. به همین دلیل، استفاده از ایمپلنت دندان نیز یک روش معمول است. دلایل مختلفی وجود دارد که چرا بسیاری از افراد برای جایگزینی دندان های از دست رفته خود و یا دندان هایی که دندانپزشک نمی تواند آنها را نجات دهد، به ایمپلنت روی می آورند، از جمله:

  • برای جایگزینی دندان های از دست رفته فردی: بسیاری از افراد خود را با دندان شکسته یا پوسیده می بینند که کار دندانپزشکی ترمیمی، مانند کانال های ریشه، تاج و پرکردن، نمی تواند موجب صرفه جویی شود. در نهایت آن ها نیاز به برداشتن دندان قبل از شروع عفونت دارند.
  • برای جایگزینی چند دندان: از آنجا که ایمپلنت های دندانی فوق العاده محکم هستند، با موفقیت برای ایجاد ثبات بریج دندان استفاده می شوند.
  • از نظر قابلیت اطمینان: یک ایمپلنت دندانی که به درستی از آن مراقبت می شود می تواندمادام العمر بیمار باشد. عمر ایمپلنت های دندانی به طور معمول بسیار بیشتر از سایر ترمیم های دندانی است.
  • برای شکل ظاهری آنها: ایمپلنت ها مانند دندان های طبیعی ساخته می شوند و از نظر زیبایی بسیار زیبا هستند.

3. آیا ایمپلنت های دندانی ایمن هستند؟

سال هاست که دندانپزشکان از ایمپلنت های دندانی استفاده می کنند و پیشرفت تکنولوژی ایمپلنت همچنان ادامه دارد. امروزه، ایمپلنت های دندانی دستگاه های پیچیده ای هستند که افراد متخصص بسیار آموزش دیده در آن ها کار می کنند. آنها یکی از معتبرترین روشها برای جایگزینی دندان های از دست رفته هستند.

4. انجام ایمپلنت دندان چقدر دردناک است؟

در حالی که ناراحتی ممکن است در افراد متفاوت باشد، اکثر افراد گزارش می کنند که کاشت دندان بسیار ناراحت کننده از آنچه پیش بینی می کردند نبود.در طی روش جراحی کاشت دندان، متخصص ایمپلنت به شما بیهوشی می دهد، بنابراین در صورت وجود باید حداقل احساس ناراحتی کنید.

آنها از تکنیک های ملایم استفاده خواهند کرد، و از آنجا که محیطی که در آن کار می کنند تمیز است، خطر عفونت کمی وجود دارد. اگر از دستورالعمل های دندانپزشکی بعد از عمل پیروی می کنید و آنتی بیوتیک های تجویز شده را مصرف می کنید، باید حداقل احساس ناراحتی کنید. دندانپزشک احتمالاً داروهای ضد درد را نیز برای شما تجویز می کند، اما بسیاری از افراد از آنها استفاده نمی کنند.

5. یک عمل کاشت دندان چقدر طول می کشد؟

چند عامل جدول زمانی روش کاشت دندان را تعیین می کنند. این عوامل عبارتند از:

  • در صورت نیاز به کشیدن دندان قبل از کاشت
  • کدام دندان ها تعویض می شوند
  • تعداد دندان های درگیر
  • سلامت دندان شما

دندانپزشک دهان شما را با کاشت در دو مرحله بازیابی می کند و کل مراحل ممکن است در حدود  سه تا نه ماه طول بکشد. اگر شما کششی دارید که باید بهبود یابد ، یا قبل از اینکه دندانپزشک پست ها را پیوند بزند، به پیوند استخوان نیاز دارید  .

6. نکته منفی کاشت دندان چیست؟

مشابه هر عمل جراحی خوراکی، احتمال عفونت، درد و التهاب نیز وجود دارد. با این حال،  اثرات منفی نادراست و در صورت بروز معمولاً جزئی استدندانپزشک در مورد اینکه چگونه می توانند این خطرات را برای شرایط خاص شما کنترل کنند با شما صحبت خواهد کرد.

همچنین ، اگر دندانپزشک نتواند ایمپلنت را قرار دهد زیرا استخوانی در دسترس نیست، در این صورت ممکن است به عمل پیوند استخوان و لثه نیاز داشته باشید ، که می تواند هزینه درمان شما را افزایش دهد.

7. سطح بالای کاشت دندان چیست؟

خوشبختانه انسان دو مجموعه دندان دارد. وقتی به دلیل بیماری لثه یا پوسیدگی دندان یک دندان یا چند دندان از دست می دهید ، ایمپلنت ها اکنون می توانند جایگزین آنها شوند و به عنوان سومین دندان ثابت شما عمل کنند. ایمپلنت ها جنبه های منفی بسیاری دارند از جمله:

  • آنها ظاهر شما را بهبود می بخشند
  • آنها اعتماد به نفس شما را بهبود می بخشند
  • آنها می توانند یک عمر باقی بمانند
  • آنها به شما امکان می دهند سبک زندگی فعالی داشته باشید
  • آنها توانایی شما را در خوردن غذاهایی که دوست دارید بهبود می بخشند
  • دیگر لازم نیست نگران دندانهای خود باشید
  • آنها هرگز پوسیده نمی شوند زیرا از تیتانیوم ساخته شده اند

ایمپلنت های دندانی به طور کلی تا 98 درصد موفقیت دارند .

8. بعد از جراحی ایمپلنت دندان چه چیزی می توانم بخورم؟

به مدت دو روز پس از جراحی ، مایعات بنوشید و فقط غذاهای نرم مانند موارد زیر مصرف کنید:

  • تخم مرغ
  • شیردوشی
  • غلات پخته شده
  • ماست
  • سوپ های صاف
  • پنیر
  • بستنی
  • پوره سیب زمینی
  • لرزش پروتئین
  • مخلوط میوه
  • لوبیای تازه

روز سه بعد از جراحی ، غذاهای نرم بخورید که نیازی به جویدن زیاد ندارند:

  • ماکارونی و پنیر
  • ساندویچ های نرم
  • تخم مرغ های شسته شده ، آب پز یا نرم

از غذاهای ترد یا سخت مانند برنج ، پیتزا ، همبرگر و پاپ کورن خودداری کنیداز غذاهای اسیدی و ادویه دار پرهیز کنیدبیشتر افراد هفت روز  پس از جراحی رژیم منظم خود را از سر می گیرند  .

9. چقدر بعد از کشیدن دندان می توانید پیوند بزنید؟

دندانپزشک با ایجاد سوراخ های دقیق در استخوان فک شما، ایمپلنت های دندانی را در فک شما قرار می دهد تا کاملاً جا بیفتد. آن ها این کار را در جایی انجام می دهند که دندان های شما از بین رفته باشد اما در جایی که استخوان کافی برای نگهداری ایمپلنت های دندانی دارید. در برخی موارد ، این امکان وجود دارد که آنها در همان روزی که دندان های شما را می کشد، ایمپلنت های دندانی قرار دهند. معمولا قبل از قرار دادن ایمپلنت، حدود سه تا شش ماه بهبودی لازم است.

10. آیا دهان شما می تواند یک کاشت را رد کند؟

به ندرت بدن فرد کاشت را رد می کند. استخوان فک معمولاً کاشت دندان را به راحتی قبول می کند. تعداد اندکی از این موارد رد شده به دلیل آلرژی نادر به آلیاژ تیتانیوم است که ایمپلنت را تشکیل می دهد .دلیل دیگری که باعث می شود ایمپلنت از کار بیفتد این است که بعد از جراحی از آن مراقبت صحیح نکنید. بدون بهداشت دهان و دندان عالی، دندان های طبیعی از کار می افتند و در نهایت می ریزند. کاشت دندان نیز با دندان طبیعی تفاوتی ندارد.  هنگامی که به خوبی از دندان ها و ایمپلنت های خود مراقبت می کنید، به جلوگیری از پوسیدگی لثه و از بین رفتن ساختار آن کمک می کند.

11. چقدر طول می کشد تا کاشت دندان بهبود یابد؟

روند متوسط ​​کاشت در چند مرحله اتفاق می افتدممکن است به بیش از یک مرحله بهبودی نیاز داشته باشیدبنابراین،، یک دوره بهبودی متنوعی وجود دارد که بستگی به سلامتی شما، تعداد دندان های شما برای جایگزینی و سایر عوامل دارد. با این حال، روند بهبودی به طور کلی از 6 تا 12 هفته طول می کشد  .

12. بعد از جراحی ایمپلنت دندان چه کاری نمی توانید انجام دهید؟

اول ، شما نباید سیگار بکشیدسیگار کشیدن باعث بیماری لثه و رکود اقتصادی می شود که باعث ضعف ساختار ایمپلنت دندان می شود.

از نی استفاده نکنید. با این کار به دهان فشار وارد می شود که می تواند لخته خونی را که زخم را بسته نگه داشته، از بین ببرد و باعث خونریزی بیشتر و تاخیر در ترمیم شود.

13. آیا می توانید ایمپلنت های دندان را بردارید یا اینکه آنها در دهان شما می مانند؟

شما نمی توانید ایمپلنت های دندانی را از بین ببرید زیرا آنها دقیقاً در استخوان شما قرار گرفته اند و دندان هایتان را به روشی نزدیک به دندانهای طبیعی جایگزین می کنند.

14.  چه کسی کاندیداهای مناسب برای کاشت دندان است؟

برای اینکه  کاندیدای خوبی برای کاشت باشید، باید از سلامت دهان و دندان و سلامت خوبی برخوردار باشید.  همچنین برای حمایت از کاشت دندان، فاقد بیماری پریودنتال و داشتن بافت های سالم لثه ، باید استخوان کافی در فک خود داشته باشید.

به طور کلی اگر:

  • یک یا چند دندان از بین رفته باشد
  • استخوان کافی برای ایمن سازی ایمپلنت دندان داشته باشید یا می توانید پیوند استخوان داشته باشید
  • استخوان فک کاملاً رشد کرده داشته باشید
  • بافت های دهان سالم داشته باشید
  • تمایلی به پوشیدن پروتز ندارند
  • بیماری پزشکی نداشته باشید که بر ترمیم استخوان تأثیر بگذارد
  • مایل به بهبود گفتار خود هستید
  • می تواند چند ماه به این فرآیند متعهد شود
  • سیگار نکشید یا مایل به ترک آن هستید

حتما بخوانید:

چه کسانی نیاز به ایمپلنت دندان دارند و کجا باید کاشت کنند؟

15. آیا می توانید دندان مصنوعی را به ایمپلنت تبدیل کنید؟

خیر. از پروتزها نمی توان « ایمپلنت ساخت ». ایمپلنت های دندانی پیچ فلزی است که دندانپزشک در استخوان فک شما قرار می دهد تا از دندان مصنوعی (دندان مصنوعی) شما پشتیبانی و لنگر بیاندازدممکن است دندانپزشک بتواند ایمپلنت ها را در زیر پروتزهای موجود قرار دهد تا به آنها کمک کند تا تثبیت شوند و از آنها پشتیبانی کنند. با این حال، دندانپزشک تنها در صورتی می تواند این کار را انجام دهد که پروتزهای موجود شما در شرایط عالی باشددندانپزشک دندان مصنوعی موجود شما را بررسی می کند تا وضعیت آنها را تعیین کند.

16. اگر دندان مصنوعی کامل داشته باشم چگونه ایمپلنت کمک می کند؟

افرادی که از پروتزهای جزئی یا کامل استفاده می کنند بیشترین استفاده کننده از ایمپلنت های دندانی هستند. ایمپلنت های دندانی می توانند به شما کمک کنند و از یک حفره اضافی ایمپلنت متحرک که دندانپزشک روی ایمپلنت های شما قرار می دهد، پشتیبانی و نگهداری کنید. کاشت به شما اطمینان می دهد که پروتز کامل یا جزئی حرکت نمی کند و نیاز به چسب پروتز یا چسب را کاهش می دهد. شما همچنین می توانید از ایمپلنت های دارای دندان مصنوعی ثابت استفاده کنید. دندانپزشک ممکن است دندانهای مصنوعی شما را با استفاده از اجزای تیتانیوم به ایمپلنت های دندانی پیچ کند.

 

17. کاشت چه مدت طول می کشد؟

ایمپلنت های دندانی اگر با مسواک زدن مرتب، استفاده از نخ دندان و رعایت توصیه های دندانپزشک به درستی از آنها مراقبت کنید، می توانند مادام العمر باشنداگرچه دندانپزشک شما نمی تواند موفقیت ایمپلنت را در طول زندگی تضمین کند، اما می تواند پیشنهادات و رهنمودهایی را در مورد نحوه مراقبت خوب از دندان ها به شما ارائه دهد مانند:

  • تاریخچه ژنتیکی شما
  • اقدامات بهداشتی مناسب
  • عادت های غذایی شما

پیروی از رهنمودهایی که دندانپزشک به شما می دهد به شما اطمینان می دهد که ایمپلنت شما بیشترین شانس را برای ماندگاری در طول زندگی دارد.

18. آیا روش کاشت دندان آسیب می زند؟

بیشتر  روش های ایمپلنت  نسبت به کشیدن دندان ناراحت کننده نیستندبیشتر مطب های دندانپزشکی کارمندان و دندانپزشکان آموزش دیده دارند که با خیال راحت روش های بیهوشی متداول همراه با سایر گزینه های بیهوشی آرامبخشی وریدی را ارائه می دهندوقتی بی حسی موضعی IV و بی حسی را انتخاب می کنید ، عمل جراحی شما کوتاه و دلپذیر به نظر می رسد.

 

19. آیا بیمه نامه ایمپلنت های دندان را پوشش می دهد؟

به طور معمول ، بیمه دندانپزشکی ایمپلنت را پوشش نمی دهد اما شرکت های بیشتری در حال درک نیاز به این روش ها هستند، بنابراین برخی از برنامه های بیمه دندانپزشکی وجود دارد که ایمپلنت را پوشش می دهد. در بسیاری از موارد، بیمه شما ممکن است به شما کمک کند تا هزینه دندانهایی را که دندانپزشک روی کاشت شما قرار می دهد، کمک کند.اگر این کار خود دندانپزشکی نباشدممکن است بخواهید با ارائه دهنده بیمه خود تماس بگیرید و ببینید آیا پوشش کاشت خود را پوشش می دهید یا خیر.

20. هزینه کاشت چقدر است؟

نیازهای خاص خود بیشتر آشنا خواهید شد. دندانپزشک می تواند ارزیابی دقیق تری از هزینه های عمل شما به شما بدهد.

هزینه درمان ایمپلنت دندان به عوامل مختلفی از جمله:

  • مقدار، کیفیت و محل قرارگیری استخوان
  • تعداد ایمپلنت های دندانی لازم برای پشتیبانی از دندان ها
  • تعداد دندانهایی که نیاز به تعویض دارند
  • نوع دندان مصنوعی دندانپزشک استفاده خواهد کرد
  • انواع کاشت دندان استفاده می شود

این موضوعی است که می توانید در طی مشاوره اولیه با دندانپزشک در میان بگذارید.

مرتبط:

چه اتفاقی می افتد وقتی جای خالی دندان ها پر نمی شوند

  • melika hasani
  • ۰
  • ۰

برای جلوگیری از ریزش مو چه کاری باید انجام داد؟

بهترین دارو برای درمان ریزش مو چیست؟

برای درمان ریزش موهایم چه شامپوئی بزنم؟

بهترین راه های درمان ریزش مو کدامند؟

". اینها سوالاتی هستند که هر روز تعداد زیادی از مراجعین به داروخانه، از ما می پرسند. واقعیت این است که اول باید علت ریزش مو را تشخیص دهیم و درمان قطعی برای ریزش مو، به خصوص ریزش موی ارثی هنوز پیدا نشده است. اما با استفاده از داروهای ضد ریزش مو (مثل فین پرشیا)، محلول های ضد ریزش مو (مثل محلول ماینوکسیدیل) و شامپوهای ضد ریزش و تقویت کننده مو می توان تا اندازه زیادی ریزش مو را کنترل کرده و جلوی آن را گرفت. علاوه بر این استفاده از این محصولات، ممکن است در بعضی افراد باعث رشد موهای جدید هم بشود.

در این مقاله می خواهیم بهترین شامپوهای ضد ریزش موی ایرانی را بر اساس بازخوردی که از مشتریان داروخانه مان گرفته ایم به شما بگوئیم. طبیعی است برای تشخیص صحیح علت ریزش مو و درمان آن باید به یک پزشک متخصص پوست و مو مراجعه نمائید و در صورتی که در انتخاب محصولات درمان ریزش مو سوالی داشتید، می توانید به صورت شبانه روزی با مراجعه به مجله مهتاطب یا از طریق تماس با شماره 53867-021 با دکتران داروساز ما مشورت نمائید.

شامپوهائی که در این مقاله می خواهیم برای شما مقایسه کنیم: شامپو تقویت کننده و ضد ریزش مو دئودراگ، شامپو پالمنیکس اویدرم، شامپو پرومین سریتا

2

  1. شامپو تقویت کننده و ضد ریزش مو دئودراگ:

در بین تمام شامپوهای ضد ریزش موی ایرانی، شامپوی ضد ریزش موی دئودراگ را می توان بهترین و قوی ترین شامپوی ضد ریزش مو به حساب آورد و بسیاری از کسانی که از این شامپو استفاده کرده اند، از مصرف آن راضی هستند. علت این موضوع استفاده از ماینوکسیدیل در ترکیبات این شامپو است. در کنار ماینوکسیدیل 1%، از کافئین، ساوپالمتو و رزماری هم استفاده شده است. با اینکه بهترین غلظت ماینوکسیدیل برای درمان ریزش موی زنان 2% و برای مردان غلظت 5% است اما غلظت 1% هم می تواند باعث گشادش دن عروق خونی و افزایش خون رسانی به فولیکول های مو شده و در نتیجه باعث رشد مجدد موها می شود. کافئین هم جریان خون را افزایش می دهد اما به اندازه ماینوکسیدیل موثر نیست.

در کنار این دو ماده، استفاده از ساو پالمتو و رزماری در شامپو ضد ریزش مو دئودراگ می توانند تا اندازه جلوی هرمون های دی-هیدرو تستوسترون (DHT) را بگیرند. افزایش این هرمون عامل اصلی ریزش مو به خصوص در مردان است. البته میران موثر بودن این مواد در کاهش سطح تستوسترون روی سر به طور کامل اثبات نشده اما ساو پالمتو در بعضی تحقیقات نتایج خوبی داشته است.

در مجموع، ترکیبات به کار رفته در شامپو ضد ریزش مو دئودراگ بسیار خوب بوده و به بسیاری از مراجعین ما از استفاده از این شامپو رضایت داشته اند.

ادامه مطلب

  • melika hasani
  • ۰
  • ۰

محصولات سینره ساخت کجاست؟


سینره یک برند تولید محصولات مراقبت از پوست و مو با منشا گیاهی است. این برند متعلق به شرکت دانش بنیان طبیعت زنده است. در سال 1376 شرکت دانش بنیان طبیعت زنده مالک برند سینره، فعالیت خود را با هدف تولید محصولات گیاهی مراقبت از پوست و مو آغاز کرد. این شرکت از همان ابتدا تلاش کرد تا محصولات خود را با همکاری پژوهشگران و متخصصین پوست و مو تولید کند؛ به طوری که پس از 12 سال از شروع فعالیت خود، در سال 1388 به عنوان برند برتر ملی انتخاب شد.


استفاده از مواد اولیه‌ی با کیفیت بالا و تولید محصولاتی به پشتوانه اصول علمی باعث شده است که همواره مورد تایید نشست‌های بزرگ علمی و متخصصین پوست و موی داخلی بین المللی از جمله آکادمی بیماری‌های پوست و موی لندن قرار بگیرد. سینره همواره تلاش کرده است تا مقالات علمی خود را در مجامع علمی بزرگ و معتبر علمی بین المللی ارائه دهد و همواره از دانش روز دنیا در تولید محصولات خود استفاده کند.


محصولات سینره را از کجا بخرم؟


محصولات سینره در دسته بندی‌های مختلف از جمله مراقبت از پوست و موی آقایان و بانوان تولید می‌شود. از جمله این دسته بندی‌های می‌توان به شامپوهای تخصصی مراقبت از موی آقایان و بانوان سینره، کرم‌ها و لوسیون‌های حرفه‌ای مراقبت از پوست آقایان و بانوان، کرم‌ ضد آفتاب سینره، روشن کننده و کرم ضد لک، مراقبت از بدن، مخصوص افراد چهل سال و محصولات آرایشی قرار می‌گیرند که همگی آن ها را می توانید با تضمین اصالت کالا از داروخانه آنلاین مهتاطب خریداری نمایید.

 
 علاوه بر این ها، انواع شامپو، محصولات مو، لوسیون بدن، کرم دور چشم، تونر، میسلار واتر و کرم آبرسان پوست صورت سینره جزء بهترین محصولات ایرانی هستند و جزء پرطرفدارترن محصولات سینره به حساب می آیند.


 
آیا محصولات سینره کیفیت لازم را دارد؟


محصولات برند سینره جز پر فروش ترین محصولات آرایشی و بهداشتی می باشند که دلیل آن کیفیت بالای محصولات آن است. سینره مورد تایید متخصصان داخلی و بین المللی است و شما می توانید با خیال راحت از محصولات آن استفاده نمایید. شما میتوانید انواع محصولات سینره را از داروخانه آنلاین مهتاطب تهیه کنید.

  • melika hasani