روش های حفظ سلامتی و زیبایی بدن

در این وبلاگ روش های سلامتی و زیبایی پوست، مو و بدن ارائه می شود

روش های حفظ سلامتی و زیبایی بدن

در این وبلاگ روش های سلامتی و زیبایی پوست، مو و بدن ارائه می شود

  • ۰
  • ۰

 

 

بهترین مکان برای نصب گاوصندوق به منظور حفظ امنیت هرچه بیشتر اشیاء قیمتی شما چیست؟ اگرچه مکان دقیقی وجود ندارد که در هر خانه ای کار کند، اما دستورالعمل هایی وجود دارد که می تواند به انتخاب یک مکان خوب کمک کند.

 

شما با خرید یک گاوصندوق برای محافظت از اشیاء قیمتی خانه خود در برابر سرقت، آتش سوزی یا سایر بلایای احتمالی تصمیم عاقلانه ای می گیرید. اکثر گاوصندوق های خانگی شامل کیت نصب و دستورالعمل ها هستند. با این حال، هنگام انتخاب بهترین مکان برای نصب گاوصندوق، عوامل خاصی وجود دارد که باید در نظر بگیرید.

دلایل ایمن نگه داشتن

جایگزینی برخی چیزها اگر غیرممکن نباشد، دشوار است. در صورت اتفاق ناخوشایند حمله مسکونی، آتش سوزی، سیل یا سایر بلایای طبیعی، یک گاوصندوق نسوز می تواند به محافظت از این موارد خاص کمک کند. جواهرات، شناسنامه، گذرنامه، اوراق قرضه پس انداز تنها چند نمونه هستند.

 

قبل از انجام این سرمایه گذاری، بررسی کنید که گاوصندوق توسط سازنده درجه بندی شده است تا در برابر گرمای آتش مقاوم باشد. شما می توانید یک گاوصندوق را با قفل کلیددار و ترکیبی انتخاب کنید.

بهترین مکان برای نصب گاوصندوق در خانه

هیچ مکان مطمئنی وجود ندارد که برای هر ملک مسکونی توصیه شود. هر خانه ای متفاوت است. با این حال، ما می توانیم برخی از نشانه ها را برای مکان های امن تر برای نصب یک گاوصندوق برای محافظت از اشیاء قیمتی در برابر سرقت، آتش سوزی و سیل ارائه دهیم.

 

در صورت سرقت

به دنبال مکانی باشید که در یک مکان کم تردد است یا به سختی می توانید بخشی از خانه را پیدا کنید. باید خارج از دید ساده باشد و در ساختار خانه تعبیه شده باشد. پیشنهاد می کنیم آن را در کمد کت یا کمد اتاق خواب مهمان قرار دهید. گاوصندوق باید در دیوار قرار داشته باشد و با دری پوشانده شود که در هم می آمیزد یا می توان کابینت هایی در اطراف آن ساخت تا با کمد مطابقت داشته باشد.

 

در صورت وقوع آتش سوزی

آتش سوزی دومین تهدید بزرگ برای خانه شماست. امن ترین مکان برای نصب گاوصندوق در گوشه ای است که دو دیوار بیرونی به هم می رسند. این بیشترین محافظت و پشتیبانی را برای یک گاوصندوق سنگین فراهم می کند. در خانه‌ای که چندین سطح دارد، بهتر است گاوصندوق را در طبقه همکف نگه دارید. اگر خانه یا آپارتمان شما مجهز به سیستم اضطراری باشد، نصب آن در محدوده آبپاش نیز هوشمندانه است.

 

در صورت وقوع سیل

برای جلوگیری از آسیب دیدن یا گم شدن اشیای قیمتی شما در اثر سیل، مطمئن شوید که گاوصندوق بالای سطح زمین نصب شده است. در مناطقی که مکرراً سیل می‌آیند، ساخت یک پایه بتنی یا فولادی برای پشتیبانی از گاوصندوق توصیه می‌شود. پایه را می توان در ساختار خانه لنگر انداخت و گاوصندوق را حداقل دو فوت از کف دور نگه داشت. اگرچه گاوصندوق های آتش نشانی معمولاً سطحی از مقاومت در برابر آب را ارائه می دهند، اما اسناد ارزشمند، لوازم الکترونیکی یا عکس ها را در یک ظرف ضد آب نگهداری کنید تا مطمئن شوید.

 

جایی که نباید گاوصندوق نصب کرد

برخی مکان‌های به وضوح کمتر امن در خانه وجود دارد که نصب ایمن در آن‌ها توصیه نمی‌شود.

 

ما همیشه پیشنهاد می کنیم مکانی را خارج از اتاق خواب اصلی انتخاب کنید. این معمولاً جزو اولین مکان هایی است که سارقان به دنبال گاوصندوق می گردند.

از گاراژ دوری کنید. معمولاً این منطقه از نظر سرقت، آتش سوزی، سیل و سایر بلایای طبیعی کمترین امنیت خانه را دارد. درهای گاراژ اغلب باز می شوند و باز می مانند. به علاوه، یافتن و حذف گاوصندوق در اینجا آسان است.

آماده شدن برای نصب گاوصندوق در خانه شما

دستورالعمل‌های نصب شامل فهرستی از ابزارهای ساده است که احتمالاً شامل یک مجموعه سوکت، مته، مته‌ها، پیچ گوشتی‌ها و یک خودکار می‌شود. بسته به نوع کفپوشی که قصد دارید گاوصندوق خود را روی آن تعمیر کنید، ممکن است به ابزار خاصی نیز نیاز داشته باشید. برای مثال، بریدن موکت ممکن است برای دسترسی شما به زیرانداز ضروری باشد. قبل از نصب گاوصندوق حتماً منطقه خود را تمیز و به درستی آماده کنید.

 

نصب ایمن روی کف بتنی

گاوصندوق را در جای خود قرار دهید و در را باز کنید. در داخل، شما باید تعدادی سوراخ از قبل در پایه را ببینید. از نشانگر خود برای توجه به جایی که باید در بتن سوراخ کنید استفاده کنید. گاوصندوق را کنار بگذارید و مته خود را با اندازه صحیح طبق دستورالعمل آماده کنید. اگر سوراخ‌ها را خیلی بزرگ دریل کنید، باید پیچ‌های بزرگ‌تری بخرید و اندازه سوراخ‌های از پیش سوراخ‌شده داخل گاوصندوق را افزایش دهید تا ادامه دهید.

 

هنگامی که اندازه کامل شد، شاخه های خام کیت ثابت را در سوراخ ها قرار دهید و گاوصندوق را بالای آنها قرار دهید. مرحله آخر این است که پیچ ها را در سوراخ های پیلوت داخلی پیچ کنید و گاوصندوق را روی فونداسیون سیمانی خود محکم کنید.

 

نصب ایمن روی کفپوش های چوبی

شما می‌خواهید دستورالعمل‌های اولیه ذکر شده در بالا را دنبال کنید، اما هنگام نصب گاوصندوق خود روی یک کف چوبی ملاحظات دیگری نیز وجود دارد. خود تخته های کف به اندازه کافی قوی و ایمن نیستند که بتوانند وزن گاوصندوق سنگین را تحمل کنند. بنابراین، باید فضایی برای گاوصندوق خود پیدا کنید که در آن تیرچه کف وجود دارد.

 

اکثر گاوصندوق ها با پیچ و مهره و ابزار مناسب برای نصب چوبی عرضه نمی شوند، بنابراین می خواهید پیچ ​​های بلندی تهیه کنید که به اندازه کافی عمیق باشند تا به تیرچه های کف شما نفوذ کنند و آنها را با یک مهره محکم کنید. همچنین ممکن است علاوه بر پیچ و مهره های کوچ از چسب هایی مانند Gripfill استفاده کنید. با این حال، شما نباید گاوصندوق های خاصی را بچسبانید، به خصوص آنهایی که بیش از 100 کیلو وزن دارند، بدون مشورت با متخصص.

 

اقدامات احتیاطی اضافی برای نصب ایمن

برای اینکه خارج کردن گاوصندوق توسط شخص یا بلایای طبیعی دشوارتر شود، باید آن را در قسمتی از ساختمان محکم کرد. این می تواند شامل یک کف بتنی، بخشی از فونداسیون یا یک دیوار خارجی باشد. بهتر است آن را روی یک سطح چوبی نصب نکنید زیرا این کار باعث می شود که از جای خود خارج شود.

 

در صورت امکان، باید گاوصندوق را از دید عمومی پنهان نگه دارید. کابینت های سفارشی، قطعات بزرگ مبلمان، آویزهای دیواری یا درهایی که با دیگر فضاهای ذخیره سازی خانه ترکیب می شوند می توانند برای پوشاندن آن استفاده شوند.

 

اگر گرمایش از کف دارید هرگز هیچ نوع سوراخکاری روی تخته کف انجام ندهید. حواستان به لوله‌هایی باشد که ممکن است از زیر کفپوش عبور کند و این ممکن است نیاز به کشیدن تخته‌های کف یا پیدا کردن نقشه‌های ساختمان شما داشته باشد. اگر در هر نقطه ای در مورد آنچه در زیر آن نهفته است مطمئن نیستید، با یک متخصص نصب ایمن با تجربه تماس بگیرید.

 

  • ۰۱/۰۸/۰۸
  • melika hasani

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی