روش های حفظ سلامتی و زیبایی بدن

در این وبلاگ روش های سلامتی و زیبایی پوست، مو و بدن ارائه می شود

روش های حفظ سلامتی و زیبایی بدن

در این وبلاگ روش های سلامتی و زیبایی پوست، مو و بدن ارائه می شود

  • ۰
  • ۰

بسیاری از افرادی که به ایمپلنت، به عنوان اولین راه حل جایگزین دندان از دست رفته خود فکر میکنند، اما از آنجایی که ایمپلنت دندان گران است، در کلینیک های مختلف پرس و جو میکنند تا یک ایمپلنت دندان ارزان بکارند. شاید بد نباشد بدانید که چرا قیمت ایمپلنت دندان در ایران و سایر نقاط جهان بالاست. چیزی که دوست داریم درک کنید عواملی است که هزینه ایمپلنت دندان را تعیین می کند. چندین چیز در تعیین قیمت ایمپلنت در ایران وجود دارد. در زیر مهمترین عوامل را بیان می کنیم. 

عواملی که در تعیین قیمت ایمپلنت دندان تاثیر می گذارند

تعداد دندان هایی که به ایمپلنت نیاز دارند

برای شما طبیعی است که ایمپلنت دندان ارزان قیمت بخواهید. در عین حال، شما می خواهید و نیاز دارید که آنها از بالاترین کیفیت برخوردار باشند. ما در کلینیک دندانپزشکی ایرانمهر هم کیفیت و هم در هزینه صرفه جویی می کنیم. یکی از بزرگترین عوامل در تعیین هزینه نهایی شما تعداد ایمپلنت های دندانی است که شما نیاز دارید. بیماری که میخواهد فقط یکی از دندانهایش را بکارد، نسبت به کسی که قصد ایمپلنت کردن چندین دندان را دارد، به میزان قابل توجهی پول کمتر پرداخت می کند. در دندان پزشکی ایران مهر هزینه ایمپلنت دندان برای هر دندان را در مشاوره اولیه به شما ارائه می دهیم.

 

قیمت ایمپلنت دندان در سال 1401 از 6 تا 16 میلیون است و این قیمت فقط مختص تهران می باشد زیرا هزینه های درمان می تواند به طور قابل توجهی در منطقه متفاوت باشد. اگر چندین دندان از دست رفته دارید، باید رقمی را که برای هر ایمپلنت به شما ارائه می کنیم در تعداد دندان های از دست رفته خود ضرب کنید. 

مکان دندان ها 

دندان‌های از دست رفته جلوی دهان که با لبخند خود را نشان میدهند، نیاز به روش کاشت دندان متفاوتی نسبت به دندان‌های پشتی دارد که برای جویدن استفاده می‌کنید. این تفاوت هزینه ای که می تواند بین بیماران رخ دهد و همچنین هزینه های مختلف برای جایگزینی دندانهای از دست رفته مختلف را توضیح می دهد. چیزی که متخصصان ایمپلنت ایرانمهر بر آن تاکید می کنند، این است که شرایط دهان و دندان هر بیمار با بیمار دیگر متفاوت است. این بدان معناست که شما و خواهرتان می‌توانید هر دو ایمپلنت‌ دندان دریافت کنید و مبالغ متفاوتی برای این روش بپردازید.

 

علاوه بر این، برخی از بیماران موقعیت های پیچیده ای دارند که برای تکمیل آنها به سطح بالایی از تخصص نیاز است. این به طور طبیعی به قیمت ایمپلنت اضافه می کند زیرا برای درمان آنها به زمان، مهارت و استفاده از تجهیزات تشخیصی بیشتر از یک مورد ساده نیاز دارد. مثلا اگر استخوان فک شما از استحکام لازم برخوردار نباشند، باید ابتدا عمل پیوند استخوان انجام شود.

مواد سازنده ایمپلنت

اینکه ایمپلنت دندان از چه ماده ای ساخته شده در هزینه آن اهمیت دارد. معمولا ماده ای که از آن برای کاشت دندان با این روش استفاده میکنند، فلز تیتانیوم است. تیتانیوم فلزی بادوام بوده، با زیست بدن سازگار است و به راحتی با استخوان پیوند می‌یابد. (فرآیند استئواینتگراسیون). این چیزی است که به ایمپلنت کمک می کند تا به طور ایمن در استخوان فک شما محکم شود، درست مانند ریشه دندان طبیعی.

در کاشت ایمپلنت دندان از ماده دیگری به نام زیرکونیا نیز استفاده می شود. روکش زیرکونیا که به روکش بدون فلز نیز معروف است از جنس کریستال است و به مرور زمان به سرامیک تبدیل می شود. روکش زیرکونیا کاملا متناسب با محیط دهان است و هیچ حساسیتی ایجاد نمیکند. قیمت ایمپلنت دندان که از جنس زیرکونیوم باشد معمولا گران تر از روکش تیتانیومی است. 

تبحر متخصص ایمپلنت

شاید تعجب کنید که دندانپزشک عمومی با متخصص ایمپلنت دندان متفاوت است. متخصص ایمپلنت کسی است که سال ها به صورت تخصصی در رشته کاشت دندان فعالیت کرده و با تمام ریزه کاری ها آشنا است، بنابراین کاملا طبیعی است که دستمزدی که یک متخصص ایمپلنت میگیرد بالاتر از دندانپزشک عمومی باشد. هرچه میزان تجربه و مهارت متخصص بالاتر باشد، قیمت ایمپلنت دندان نیز گران تر خواهد شد.

برند ایمپلنت دندان

یکی دیگر از عوامل مهم در ایمپلنت دندان برند آن می‌باشد، مثلاً ایمپلنت‌های سوئیسی و آلمانی به‌دلیل کیفیت متریال سازنده گران‌تر از برندهای ایرانی یا چینی هستند.

هزینه مشاوره ایمپلنت دندان چقدر است؟

اولین قدم مراحل کاشت ایمپلنت، مشاوره با متخصص این روش است. معمولا بابت مشاوره برای ایمپلنت دندان مبلغی دریافت نمیشود و اگر هم دندانپزشک یا کلینیکی هزینه ای بگیرد، معمولا مبلغ زیادی نخواهد بود. 

قیمت ایمپلنت دندان در سال 1401 در تهران

جدول هزینه ایمپلنت دندان در سال 1401 در کلینیک ایرانمهر به شرح زیر می باشد:

 

در صورت استفاده از روکش زیرکونیا به جای پی اف ام به ازای هر واحد 800,000 تومان هزینه مازاد دریافت می شود .*

زمان تحویل پروتز ایمپلنت به بیمار ، بسته به نوع ایمپلنت و شرایط بیمار ، یک ماه الی شش ماه متغیر است.

ضمانت روکش ایمپلنت از تاریخ تحویل پروتز 6 ماه می باشد . در صورت وجود هرگونه مشکل پس از این مدت تنها هزینه های لابراتور از بیمار دریافت می گردد .

قیمت ایمپلنت های اعلام شده بدون احتساب هزینه های درمان های جانبی مانند کشیدن دندان ، پیوند استخوان و سینوس لیفت و ... می باشد.

جدول هزینه های جانبی جراحی ایمپلنت دندان در سال 1401 در کلینیک ایرانمهر به شرح زیر میباشد:

شرایط اقساطی هزینه ایمپلنت دندان چیست؟

با اینکه بسیاری از کلینیک های دندانپزشکی شرایط پرداخت اقساطی ندارند اما کلینیک ایرانمهر جهت رفاه حال بیماران عزیز، شرایط اقساطی بسیار ساده ای را در نظر گرفته تا همه افراد بتوانند از خدمات کاشت دندان باکیفیت این کلینیک استفاده نمایند. شرایط پرداخت اقساطی ایمپلنت دندان در جدول ذیل آورده شده است:

  • ۰۱/۰۶/۳۰
  • melika hasani

ایمپلنت دندان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی