روش های حفظ سلامتی و زیبایی بدن

در این وبلاگ روش های سلامتی و زیبایی پوست، مو و بدن ارائه می شود

روش های حفظ سلامتی و زیبایی بدن

در این وبلاگ روش های سلامتی و زیبایی پوست، مو و بدن ارائه می شود

  • ۰
  • ۰

در فصل تابستان همه ترجیح میدهند که همه چیز سبک و نازک باشد. این امر در مورد تزئینات منزل و پرده نیز صدق می کند. به محض شروع تابستان ها، پرده های ضخیم را برمی دارید، زیرا پرده های کلفت و ضخیم مانع رفت و آمد هوا می شود و هوای داخل خانه بسیار گرم میشود.

 یکی از مدل های پرده، که می توانید تابستان امسال امتحان کنید، حریر و تور است. پرده های شفاف مانند تور و حریر در خانه هایی با تم سنتی و مدرن کاملاً ایده آل هستند و در عین اطمینان از حفظ حریم خصوصی و کنترل نور، از زیبایی و جذابیت زیادی هم برخوردار می شوند. علاوه بر این، آنها به خوبی با پرده های تیره مانند پرده های blackout ترکیب می شوند. 

پرده های شفاف مانند تور و حریر می توانند به قطب اصلی منزل شما تبدیل شوند، کافیست به درستی آنها را انتخاب کرده و با سایر وسایل خانه خود ست کنید. در این مقاله می خواهیم بدانیم که چرا باید تابستان امسال از پرده های تور و حریر استفاده کنیم.

 

پرده تور

چرا پرده های تور و حریر برای تابستان مناسبند؟

نور را به راحتی از خود عبور میدهند

اگر از آن دسته افرادی هستید که عاشق نور طبیعی خورشید هستید و یا اینکه پذیرایی و اتاق خوابتان به هر دلیلی کم نور است، بهترین پیشنهاد ما برای شما استفاده از پرده های نازک مانند تور و حریر است. آنها اجازه می دهند تا نور خورشید وارد شده و باعث روشن و دل انگیز شدن فضای اتاق می شود، بنابراین اگر به حداکثر رساندن نور و فیلتر شدن ویتامین D فکر می کنید، پرده های شفاف و نازک همان چیزی است که شما نیاز دارید. آنها اتاق را روشن، زیبا و بزرگ می کنند.

علاوه بر آن چون پرده های تور و حریر معمولا به رنگ روشن هستند، فضای اتاق خواب یا پذیرایی شما را بزرگتر از اندازه واقعی آن نشان می دهند. 

نمایش منظره بیرونی 

کسانی که حیاط یا منظره بیرونی زیبایی دارند، دوست دارند هر روز صبح با دیدن فضای سر سبز از خواب بیدار شوند و روز خود را شروع کنند، اما با وجود پرده های ضخیم این امر امکان پذیر نیست. نگران نباشید، شفافیت پرده های تور و حریر به شما کمک می کند از منظره خود لذت ببرید. با داشتن پرده های شفاف، از نمای بیرونی با کمی از حریم خصوصی بهره مند شوید.

تنها مشکل پرده های حریر ئ تور این است که کمی حریم خصوصی شما را به خطر می اندازد. اگر حریم خصوصی برای شما بسیار مهم است، آمی توانید پرده های نازک خود را با پرده های ضخیم ترکیب کنید یا اینکه یک آستر پرده نصب کنید. اگر هم با پرده های تیره و ضخیم میانه خوبی ندارید، می توانید از دو پرده شفاف استفاده کنید، ر این صورت هم ویوی خوبی نسبت به اطراف دارید و هم از حریم خصوصی خود محافظت میکنید.

 

پرده حریر

 

بزرگ نشان دادن فضا

اگر اتاق شما سقف کوتاهی دارد، تنها چاره ای که دارید این است که پرده های راه راه و عمودی نصب کنید. یک حقه جادویی این است که اندازه پرده از سقف تا کف زمین باشد، در این صورت، می توانند جلوه ای موهوم از سقف بلند ایجاد کنند. برای اتاق خواب های کوچک نیز می توانید پرده اتاق خواب را بزرگتر از اندازه واقعی پنجره نصب کنید. بعد از به کارگیری این روش خواهید دید که اتاق شما از نظر ارتفاع و عرض، بزرگتر و جادارتر به نظر می رسد.

 

دکوراسیون مدرن 

پرده های شفاف می توانند به عنوان یک فرم سبک و آرامش بخش در خانه شما کار کنند. آنها می توانند به شما کمک کنند تا به یک احساس رویایی، عاشقانه و بی انتها برسید. اگر می خواهید خانه خود را به یک مکان آرام و بانشاط در تابستان تبدیل کنید، پس از رنگ های خنثی و پرده های شفاف استفاده کنید. هر چقدر فضا و دکوراسیون خانه خلوت تر و سبک تر باشد، آرامش شما هم بیشتر می شود.

 

حرف آخر

تابستان امسال را با یک قدم مهم و بزرگ شروع کنید. این قدم بزرگ می تواند تعویض پرده پذیرایی، پرده اتاق خواب و یا پرده های پاسیو شما باشد. بهترین و ایده آل ترین مدل پرده ها برای تابستان، تور و حریر میباشند. برای خرید مدل پرده های جدید حریر سال 2021 به سایت سبک مدرن مراجعه نمایید.

 

  • ۰۰/۰۴/۲۹
  • melika hasani

پرده

پرده حریر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی