روش های حفظ سلامتی و زیبایی بدن

در این وبلاگ روش های سلامتی و زیبایی پوست، مو و بدن ارائه می شود

روش های حفظ سلامتی و زیبایی بدن

در این وبلاگ روش های سلامتی و زیبایی پوست، مو و بدن ارائه می شود

  • ۰
  • ۰

گزینه های مختلفی برای دوربین مدار بسته برای ادارات و کسب و کارها وجود دارد. در حال حاضر بیش از 45 برند اصلی دوربین مدار بسته که به صورت آنلاین در دسترس هستند که تصمیم گیری را برای شما سخت و طاقت فرسا میکند. اگر اشتباه انتخاب کنید، ممکن است یک سیستم غیر قابل اعتماد و نامناسب برای رفع نیازهای نظارتی کسب و کار خود پیدا کنید، یا احتمالاً بدتر ، شما ممکن است هزینه های زیادی را صرف یک دوربین مدار بسته  بیش از حد پیچیده کنید که برای کار به یک متخصص IT نیاز دارد! در این مقاله ما می خواهیم بهترین دوربین مدار بسته را که مناسب کسب و کار شما است به شما معرفی کنیم، با ما همراه باشید.

 

دوربین مدار بسته

فاکتورهایی که باید در خرید دوربین مدار بسته برای محیط کار در نظر بگیرید

  • چه مشکلی را میخواهید حل کنید؟

می خواهید چه چیزی را در دوربین های خود ببینید؟ جرم و سرقت یک نگرانی مشترک است و شما ممکن است بخواهید از همه افرادی که به یک ساختمان وارد می شوند و از آن خارج می شوند یک عکس واضح بگیرید یا حتی به طور بالقوه حتی پلاک های وسایل نقلیه ای را که وارد زمین شما می شوند بخوانید. برای نظارت بر کارمندان، ممکن است شما نیاز به پوشش گسترده تری داشته باشید بدون نیاز به کلوزآپ. اگر برخی یا بیشتر حوادث شما در تاریکی یا شب اتفاق می افتد، ممکن است دوربین های مادون قرمز یا لوکس بسیار کم قدرتمند باشند. برای مشاغل دارای امنیت داخلی، دوربین ها به طور فعال نظارت می کنند، یک دوربین بزرگنمایی با شیب تند (PTZ) ممکن است ایده آل باشد.

  • به چند دوربین مدار بسته نیاز دارید؟

ما می توانیم نقشه چیدمان دوربین را ایجاد کنیم تا دقیقاً تعداد دوربین مورد نیاز شما را تعیین کنیم، اما برای اینکه بهترین پیشنهاد را برای تجارت خود ارائه دهیم، باید یک ایده کلی داشته باشیم. بسیاری از برند های دوربین مدار بسته فقط برای تعداد کمی دوربین مناسب هستند  و نمیتوانند امکان داشتن چند دوربین به طور همزمان را ندارند. اگر پیش بینی می کنید به تعداد زیادی دوربین مدار بسته نیاز دارید یا می خواهید امکانات خود را رشد دهید یا تجارت خود را به چندین مکان گسترش دهید، این فاکتور همان چیزی است که از ابتدا باید مورد توجه قرار گیرد.

  • آیا در حال حاضر سیستمی موجود دارید؟

 در حالی که دوربین های مدار بسته IP مرحله بعدی پیشرفت در فناوری هستند، برخی از برندها سیستم های ترکیبی را ارائه می دهند که ورودی IP و ورودی همگن را قبول می کنند. این به شما این امکان را می دهد تا از کابل کشی سیستم موجود خود مجددا استفاده کنید، تیم نصب دوربین مدار بسته در زمان صرفه جویی می کند که به معنی قیمت نصب بسیار پایین تر است.

  • به چه میزان فضای ذخیره سازی نیاز دارید؟

 بسیاری از مشاغل فقط در صورت بروز هرگونه حادثه فقط باید روزهای جمعه تصاویر وارد شده و تصاویر آخر هفته را مرور کنند. برخی از مشاغل ممکن است در برخی موارد نیازی به بازبینی فیلم ها برای هفته ها، ماه ها یا حتی سال ها نداشته باشند! ذخیره سازی طولانی مدت می تواند بیشترین هزینه برخی از سیستم ها باشد، بنابراین درک اینکه شما به چقدر فضای ذخیره سازی نیاز دارید، اهمیت زیادی دارد.

  • بودجه شما چقدر است؟ 

اگرچه ممکن است راحت نتوانید بودجه خود را فورا آماده کنید، اما دوربین های مدار بسته تنوع قیمت زیادی دارند. شما می توانید بازه متفاوتی از قیمت دوربین مدار بسته را به صورت آنلاین در اینترنت پیدا کنید، اما به یاد داشته باشید که هزینه دوربین مداربسته فقط هزینه خرید آن نیست. شما باید هزینه های دیگری از جمله نصب، سیم کشی ، عیب یابی و کشف نحوه عملکرد آنها را هم در نظر بگیرید. 

در سایت هپنا شما می توانید بهترین برندهای دوربین مدار بسته جهان را با بالاترین کیفیت و نازلترین قیمت به صورت آنلاین خریداری کنید و همچنین از متخصصان زبده و با تجربه آن در نصب دوربین مدار بسته کمک بگیرید.

 

دوربین مدار بسته برای محیط کار

بهترین دوربین های مدار بسته تحت شبکه برای کسب و کارها

  1. دوربین مدار بسته Uniview

Uniview بهترین انتخاب ما برای بهترین دوربین های مداربسته درجه یک کسب و کار است. Uniview برای سیستم های تجاری با 4 دوربین، کاربردی است اما سرورهای ضبط بالاتر آنها می توانند بیش از 100 دوربین را پشتیبانی کنند. Uniview برای مشاغل دارای مکانهای مختلف ایده آل است، زیرا هر یک را می توان از یک حساب واحد در برنامه مشاهده مشابه در تلفن هوشمند یا رایانه شخصی شما مشاهده کرد. دوربین ها با رزولوشن 1080p تا 4MP ، 5MP در دسترس هستند، تا دوربین 4 مگاپیکسلی با رزولوشن 4K. دوربین های چند حسگر با رزولوشن 12 مگاپیکسل در دسترس هستند! همه دوربین های تخصصی عمده از جمله PTZ ، LPR ، لوکس فوق العاده کم ، لنز وریفوکال ، چشم ماهی و 180 درجه در دسترس هستند.

هنگامی که برندهای دیگر در همان محدوده قیمت Uniview مقایسه می شوند، مواردی آنها را از یکدیگر متمایز می کند. قابل ذکر است، ضمانت 3 ساله سازنده با پشتیبانی با اطمینان و ضمانت نصب دوربین مدار بسته بهترین پشتیبانی است که می توانید بدون هزینه ماهانه پیدا کنید. 

ما فقط می توانیم برای تهیه بهترین پشتیبانی از گارانتی در کلاس با تولید کننده همکاری کنیم زیرا می دانیم که ما یک محصول قابل اعتماد و با کیفیت ارائه می دهیم. مراقب مارک های ارزان تری باشید که به عنوان راه حل های مناسب تجاری برای تلاش برای رقابت با Uniview ارائه می شوند، علاوه بر قابلیت اطمینان کمتر و پشتیبانی ضعیف از ضمانت، ممکن است با مشکلاتی از جمله هزینه ماهانه برای دسترسی به دوربین های خود و رابط های کاربری دست و پا گیر روبرو شوید، به ویژه هنگامی که تعداد زیادی دوربین یا مکان مختلف دارند. 

Uniview در مقایسه با برندهای دیگر پیشرفت های ارزشمند فناوری را ارائه می دهد. آنها پیشگام H.265 Ultra هستند، نسخه پیشرفته فشرده سازی H.265 که در مقایسه با H.265 استاندارد، پهنای باند و نیازهای ذخیره سازی را تا نصف کاهش می دهد. هنگامی که به دنبال ذخیره سازی طولانی مدت برای تعداد زیادی دوربین هستید، این ویژگی می تواند میلیون ها تومان در هزینه شما صرفه جویی کند. NVR های بالاتر و سرورهای ضبط شده آنها همچنین دارای ویژگی هایی مانند ذخیره سازی RAID و محفظه های هارد دیسک قابل تعویض است که حتی در مواردی که نیاز به ذخیره سازی زیاد است، این یک راه حل عملی است.

  1. Axis

بسیاری از مشاغل می توانند خرید یک دوربین مدار بسته درجه یک سازمانی را توجیه کنند و Axis در این فضا پیشگام است. Axis ده ها دوربین را برای انتخاب تقریباً هر مشکلی که به دنبال حل آن هستید، ارائه می دهد. Axis برای شرکتهای بزرگ با هر تعداد دوربین مدار بسته یا سایت مناسب است.

Axis برخی از جالب ترین و قدرتمندترین دوربین های مدار بسته موجود در بازار را ارائه می دهد. دوربین مدار بسته با لنزهای قابل تنظیم دوربین های چشم ماهی را به سطح بعدی می رساند. یکی از مسائلی که دوربین چشم ماهی در بیشتر محیط ها وجود دارد این است که وقتی شما دید 360 درجه دارید، برخی از این منظره به تماشای چیزی که چندان جالب نیست مانند دیوار اختصاص دارد. این دوربین چند جهته قابل تنظیم به شما امکان می دهد تا هر 3 لنز را روی مهمترین قسمت ها و با وضوح کلی 15MP متمرکز کنید.

ویژگی شگفت انگیز دیگر دوربین های چند جهته آنها با PTZ است. دوربین مدار بسته Q6000-E که به زودی با Q6010-E جایگزین می شود، ترکیبی قابل توجه از PTZ و دوربین چشم ماهی است که همه در یک دستگاه قرار دارند. هر کسی که با دوربین PTZ کار کرده باشد می داند که یکی از اشکالات اصلی PTZ این است که وقتی در حال مشاهده فیلم های پخش هستید، ممکن است یک دوربین ثابت باشد زیرا نمی توانید پخش را کج، شیب یا بزرگنمایی کنید. با این حال، این دوربین مدار بسته به صورت پیش فرض نمای چشم ماهی را ارائه می دهد که حتی در هنگام پخش میتواند مانند دوربین PTZ دستکاری شود.

در اینجا گزینه ها و ویژگی های بسیار زیادی برای خرید دوربین مدار بسته برای کسب و کار وجود دارد، از دوربین های 60 فریم در ثانیه که می توانند برچسب پلاک (نه فقط پلاک) را روی یک وسیله نقلیه در حال حرکت از صدها فوت دور، تا مجموعه ای گسترده از دوربین های محافظت شده در برابر انفجار، تا هر چیزی در این وسط. 

برای کسب و کارهایی که به دنبال به روزرسانی و گسترش سیستم های موجود هستند، دوربین مدار بسته داهوا با DVR Penta-brid خود یک انتخاب بسیار عالی است. این DVR می تواند ورودی های همزمان و IP را همزمان بپذیرد، به این معنی که می توانید از کابل کشی سیستم موجود خود استفاده مجدد کنید و دوربین های مدار بسته تحت شبکه جدیدی را اضافه کنید که می خواهید پوشش خود را گسترش دهید یا به دوربین ویژه ای نیاز دارید. 

نه تنها استفاده مجدد از کابل شما باعث صرفه جویی در هزینه نصب می شود، بلکه دوربین های کواکس و سیستم های DVR هزینه کمی نسبت به دوربین های مدار بسته IP دارند. در حالی که قیمت نصب بستگی به عوامل مختلفی دارد، شما می توانید یک سیستم کواکس جایگزین با دوربین، فضای ذخیره سازی و ضبط کننده فیلم با قیمت کمتر از 200 دلار برای هر دوربین خریداری کنید.

 

بهترین برندهای دوربین مدار بسته

نتیجه گیری

اگر به دنبال یک سیستم امنیتی و دوربین مدار بسته برای محیط کار خود هستید، پیشنهاد میکنیم که به سایت هپنا مراجعه کنید، زیرا سایت هپنا به صورت تخصصی بر فروش دوربین مدار بسته داهوا، Axis و دیگر برندهای عالی دنیا تمرکز کرده است. همچنین می توانید تمام آموزش های مربوط به نحوه عملکرد دوربین مدار بسته و دیگر آموزش های کاربردی در بخش مقالات هپنا مطالعه کنید.

منبع: https://omigo.ir

  • ۰۰/۰۴/۱۹
  • melika hasani

دوربین مدار بسته

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی