روش های حفظ سلامتی و زیبایی بدن

در این وبلاگ روش های سلامتی و زیبایی پوست، مو و بدن ارائه می شود

روش های حفظ سلامتی و زیبایی بدن

در این وبلاگ روش های سلامتی و زیبایی پوست، مو و بدن ارائه می شود

  • ۰
  • ۰

برای شروع ، مراقبت خوب از بهداشت دهان و دندان خود نیازی به دلیل ندارد. دهان سالم شما را فقط از شر بیماری و خجالت نجات نمی دهد بلکه برای جلوگیری از مشکلات جدی مانند حمله قلبی ، زایمان زودرس ، دیابت و حتی سکته مغزی نیز حیاتی است.

بهداشت دهان و دندان شما میزان سلامتی شما را مشخص می کند و دلیل بهتری وجود ندارد که شما امروز باید به دنبال یک دندانپزشک خوب باشید. بنابراین ، یک دندانپزشک خوب چگونه به شما کمک خواهد کرد؟

 

پیدا کردن دندانپزشک خوب

درک کنید که چقدر خوب هستید


دهان در سلامت شماست. ممکن است تعجب کنید که یک سواب بزاق می تواند در مورد آنچه در کل سیستم شما اتفاق می افتد نشان دهد. با بیشترین تشخیص ، دهان اولین نقطه ردیابی برای تشخیص سیستم های اولیه شرایط سلامتی ، از جمله دیابت و ایدز است. ضایعه دهانی کوچک می تواند از نظر بهداشتی مشکل جدی تری داشته باشد و فقط یک دندانپزشک باتجربه است که می تواند در تشخیص صحیح به شما کمک کند.

منبع اکثر عفونت ها


درست مانند آنچه بزاق می تواند در مورد سلامتی شما نشان دهد ، دهان نیز شایع ترین منبع عفونت است. در بیشتر موارد ، این تنها نقطه ورود عفونت ها است - از طریق غذا یا چیزهایی که شما ناآگاهانه در آن قرار می دهید.

این امر خصوصاً در مورد بچه ها صدق می کند و بدون کنترل رها می شوند. آنها منجر به مشکلات جدی می شوند. اولین قدم برای پیشگیری همیشه یک برنامه بهداشت دهان و دندان مناسب است اما این دندانپزشک شما است که می تواند در معاینات و اطمینان های منظم به شما کمک کند.


برای صرفه جویی در هزینه های بالای درمان


نیازی به گفتن نیست که هرچه بیماری زودتر تشخیص داده شود ، شانس درمان بهتر و سریعتر است و هزینه ها را کاهش می دهد. ویزیت های منظم شما به دندانپزشک ممکن است منجر به صرفه جویی در هزینه های هزاران دلاری شما در صورت عدم تشخیص یا تشخیص دیرهنگام شود. در حالی که ما شروع به انطباق با دنیایی از آلودگی ، بیماری های جدید و بیماری ها کرده ایم ، معاینه منظم دندانپزشکی می تواند کمک زیادی به شما در کاهش درد و هزینه کند.

تا درد آن کمتر شود


باز هم ، معاینات منظم دندانپزشکی توسط یک دندانپزشک باتجربه باعث ریزش بیماری ها می شود. از بیماری های پلاک گرفته تا دیابت ، هرچه درمان را به تأخیر بیندازید ، دردناک تر می شود. عدم مراقبت خوب از دهان و دندان عواقب خود را دارد ، و طبق آکادمی های ملی ، میلیون ها آمریکایی نمی توانند آن را درک کنند تا اینکه خیلی دیر است.

مطمئناً دوست دارید لبخند خوبی داشته باشید


لبخند سالم اگر بتوانید از شر تمام آن عفونت ها خلاص شوید می تواند عفونی باشد! یک درمان دندانپزشکی شامل اقدامات زیادی است که به شما کمک می کند لبخند تمیزتر ، سفیدتر و روشن تری به شما برگردانده شود. همچنین ، سلامت دهان و دندان مشکل بوی بد دهان را که بسیاری از آمریکایی ها از آن رنج می برند و از آن خجالت می کشند ، حل خواهد کرد.


فکر کردن در مورد یک برنامه بهداشت دهان و دندان برای شما و عزیزانتان هرگز دیر نیست. امروز دندانپزشک خود را پیدا کنید!

  • ۰۰/۰۴/۰۲
  • melika hasani

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی